www.shelef.org.il
למידה ארגונית והדרכה

תפיסת הלמידה הארגונית > הגדרות תפקיד בראייה התנהגותית


על פני השטח, בכל ארגון שמכבד את עצמו יש לעובדים ולמנהלים הגדרת תפקיד. בחלק מהארגונים ההגדרות גם כתובות ומפורטות. אך כשנכנסים יותר עמוק לרמה מעשית בשטח, מוצאים לעיתים פערים מהותיים בין ההגדרה התיאורטית לביצוע בפועל. אין הכוונה לאיכות הביצוע, אלה לעומס מטלות וחוסר מיקוד. למתן משקל שווה למטרות אסטרטגיות ולמטרות שגרתיות. לסגירת הקצוות בפעולות נדרשות "הנופלות בין הכיסאות" בעיקר בתפר בין יחידות בארגון.
  
שלף יועצים עוסק בשדרוג הגדרות התפקיד ושם דגש על ההבנה הנדרשת מכל עובד ומנהל מה הם הפעולות המהותיות "הבלתי ניתנות לערעור" הנגזרות מתפקידם וכן על רמת "המופעים" - שרשרת הפעולות ההתנהגותיות הנגזרות מהגדרת התפקיד. הפעילות מלווה בהעצמת התפקיד וביצירת חוויית למידה.
  
 
התוצאות על פי שיטת שלף: 
  • הקטנת העמימות התורמת להגברת הבטחון בקבלת החלטות
  • הקטנת התלות בגורמי ניהול והגדלת ראש
  • שיפור שביעות רצון פנים וחוץ ארגוניים
  • הגברת היעילות והאפקטיביות בהשגת היעדים
 



מצאתי לנכון להודות לך על איכות ומקצועיות, שהיו חלק מההדרכה שהתקיימה באגף ה-SME, הדרכה להכשרת נציגי מכירות בכירים. תוצאות המשוב מעידים על הנחייה מקצועית ברמה גבוהה, איכותית ומשביעת רצון בקרב הנציגים שנטלו חלק בקורס.- מנהל מכירות ארצי לעסקים וטלמרקטינג בפרטנר

חפש באתר:
דף הביתאודותינוסדנאות חדשניותOUTDOORאימון אישיהשמת כוח אדםספריית מידעספר אורחיםצור קשרגלריה
רח' האודם 1 קריית מטלון, פתח תקוה  טל': 03-9229228 פקס: 03-9229441