www.shelef.org.il
פיתוח ארגוני

הקמת מערכי שיווק ומכירות > call centers , contact centers


כיום כל ארגון עסקי רציני מכיר בחשיבותו ובעוצמתו של מערך שירות מערכתי לארגון.
שלף יועצים מתמחה בהקמת מערכי שירות למגזרי שוק מגוונים בהתאמה לאסטרטגיה של החברה ובראיה מערכתית רחבה. בהקמת מערכי שירות משלבת שלף יועצים את תפיסתה השיווקית ומעצבת מערכים אלה וזאת באוריינטאציה עסקית – מכירתית.
מודל "השרות המוכר" שפותח בשלף יועצים, מאפשר לנציגי השרות לבצע הרחבת מכירות, מכירות צולבות, שימור לקוחות, תאומי פגישות לנציגי מכירות ותמיכה מקצועית וכול זה בהתאמה למאפייני הלקוחות המגוונים - שוק עסקי, פרטי, מוסדי,לקוחות קיימים, חדשים, נוטשים ועוד.דגש מיוחד ניתן לקשרי מערך השירות עם שאר היחידות בארגון וליחסי הגומלין ביניהן - הצלבת מידע על לקוחות פוטנציאליים, אפקטיביות במענה שירות, מענה למכרזים, ניוד כוח אדם, ויצירת אווירה של יצירה והישגיות.
בהיבט הניהולי מושם דגש על "ניהול לפי ערכים" ומרבית הסדנאות והמפגשים עוסקים בצד החשיבות והתרומה העסקית לארגון, גם בחשיבות הערכית במתן שירות ממוקד לקוח. ניהול לפי ערכים משפיע ומקרין על שאר היחידות בארגון ויוצר תשתית להטמעת תרבות שירות בראיה מערכתית.
     
הכלים:
    
קבוצת שלף יועצים מספקת את מכלול הצרכים לעיצוב הקמה וליווי של מערכי שירות החל באיתור ואבחון כוח אדם למוקדים באמצעות יחידת ההשמה של שלף יועצים, המשכו בתכנון והקמה תוך שילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות וכלה בהכשרה ליווי ובקרת תפוקות בזמן אמת.
     
התוצאות על פי שלף:       
  • מערכי שירות באורינטציה מערכתית
  • ניהול הידע באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות
  • ניהול לפי ערכים - תרבות שירות
  • שגרות עבודה ממוקדות לקוח
  • אווירה של יצירתיות וגאוות יחידה
  • אפקטיביות בשימור לקוחות והרחבת מכירות
  
 
מגוון פעילויות בתחום:
מוטורולה ישראל, פלאפון, פרטנר,בזק, תשתית משאיות דף, הנסון, 013 ברק, קידום פסיכומטרי, גלובס, בר הפצה, ביפר ועוד. 



לארי שלף- מנכ"ל שלף יועצים: תודה על תרומתך להצלחת כנס מנהלים 2004 במערכת בתי המשפט. על החוויה יוצאת הדופן והתרומה המקצועית לכנס.  מחלקת הדרכה
חפש באתר:
דף הביתאודותינוסדנאות חדשניותOUTDOORאימון אישיהשמת כוח אדםספריית מידעספר אורחיםצור קשרגלריה
רח' האודם 1 קריית מטלון, פתח תקוה  טל': 03-9229228 פקס: 03-9229441